Tijd voor digitalisatie

‘Business as usual’ bestaat niet meer: door de technologische en online ontwikkelingen van de laatste jaren hebben klanten steeds hogere verwachtingen van verzekeringen. Zij zijn steeds beter en sneller op de hoogte van aanbiedingen en mogelijkheden, en steeds vaker is niet de verzekeraar, maar de klant aan zet. CCS biedt verzekeraars daarom ‘business as never before’: nieuwe manieren om te voldoen aan de hoge verwachtingen van klanten.

Voor verzekeraars is het van het grootste belang om de veranderende klantverwachtingen te onderkennen en hun manier van werken aan te passen. Dat betekent digitalisering van vrijwel elk onderdeel van de bedrijfsvoering.

Het automatiseren van bestaande processen alleen is echter niet voldoende. De eisen die de nieuwe generatie klanten aan verzekeringen stellen, moeten het uitgangspunt vormen. Daarom biedt CCS nieuwe manieren om aan die hoge eisen te voldoen. CCS zorgt ervoor dat verzekeraars en intermediairs effectief met hun klanten kunnen communiceren, dat zij hun klanten relevante producten kunnen aanbieden én dat al deze processen soepel verlopen. Digitalisering moet het leven immers makkelijker maken!

Het digitale platform van CCS is herbruikbaar en configureerbaar. Het biedt betrouwbare en daadwerkelijke beheersing van distributiekanalen, productontwerpprocessen, verzekeringsprocessen en acceptatiecriteria. Het platform zorgt er bovendien voor dat u producten en processen snel kunt ontwerpen of aanpassen, en deze vervolgens direct kunt uitrollen.

Welkom in de digitale wereld.