In deze nieuwsbrief brengen we je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van onze oplossingen die te verkrijgen zijn via Marketplace.
Inmiddels is het grootste gedeelte van Nederland eraan gewend geraakt om digitaal te werken. Ook vanuit huis wil je ervoor zorgen dat jouw organisatie een geoliede machine is en blijft met gestroomlijnde processen, tevreden klanten en medewerkers.
Wist je dat je met Marketplace toegang hebt tot oplossingen waarbij je veilig en op afstand contact kunt blijven houden met je klant? Wij lichten drie oplossingen voor je uit.
Fysieke afspraken zijn tijdens de coronapandemie veel lastiger te realiseren. Uiteraard wil je jouw klanten nog steeds het persoonlijke advies kunnen blijven geven zoals ze dat gewend zijn. Future of Finance biedt met de contactapplicatie Finly uitkomst.
Met Finly kan het adviesproces worden gedigitaliseerd. Het bestaat uit meerdere modules om het klantcontact op afstand mogelijk te maken. Met videobellen, het delen van bestanden en het eenvoudig maken van een gespreksverslag verbetert dit platform de klantcommunicatie en richt je de contactprocessen zoals adviesgespreken efficiënter en digitaal in.
Onderstaande video geeft een korte impressie van Finly. Wil je Finly zelf ontdekken? Op ons AppCenter vind je uitgebreide informatie over deze tool of vraag direct een vrijblijvende demo aan via de button.
Assurantie Apps: Altijd en overal contact met je klant
Een pizza bestellen, je gezondheidsstatistieken tracken, beeldbellen met je familie: we doen het allemaal met onze smartphone zonder ons daar bewust van te zijn. Waarom communiceren met je verzekeraar dan (nog) niet? Assurantie Apps biedt een eigen branded, mobiele app waarmee je razendsnel en duidelijk met jouw eindklant communiceert.
Met een gepersonaliseerde app van jouw kantoor hebben je klanten altijd toegang tot hun polisinformatie, belangrijke documenten en groene kaart.Daarnaast kunnen veelgestelde vragen worden geraadpleegd en is allerlei andere handige informatie, zoals telefoonnummers voor pech onderweg, snel bij de hand. Zo is jouw kantoor ook buiten de gebruikelijke tijden gewoon bereikbaar. Test het nu zelf!
Troostwijk Digital: Betrek je klant actief bij risicomanagement
Bij de meeste organisaties werd een wereldwijde calamiteit zoals het coronavirus niet als een reëel risico gezien. De harde les hieruit is dat risico's uit onverwachte hoek kunnen komen. Ook op kleinere schaal is het, voor de continuïteit van een organisatie, belangrijk dat er goed in beeld wordt gebracht waar mogelijk risico's op de loer liggen.
Het Troostwijk Digital Risicomanagement Platform (voorheen Oodit) helpt organisaties om hun integraal risicomanagement effectiever, efficiënter en aantoonbaar naar een hoger plan te brengen. Het platform digitaliseert risico-inspecties en -inventarisaties en ondersteunt adviseurs op het gebied van risicomanagement.
Met de integratie van Troostwijk Digital met Marketplace kunnen adviseurs op basis van de data in Level een klantprofiel opbouwen, waarna een risico-inventarisatie gestart kan worden. Zo kunnen inspecties op afstand worden uitgevoerd.
Wil je meer weten van Troostwijk Digital? Wij stellen ze graag aan je voor.