In drie stappen naar een oplossing:
Het Digital Insurance Platform integreert elke technologie om data vrij beschikbaar te maken. Data wordt vanuit meerdere systemen vertaald naar één uniforme structuur, gebaseerd op de industriestandaard ACORD. Doordat alle data nu centraal beschikbaar is in één uniform datamodel krijg je inzicht in wat er is vastgelegd in je systemen.
Creëer effectieve campanges op basis van al de vrij beschikbare data binnen het platform. Je weet meer over jouw klant en kan deze beter bereiken, zowel online als offline. Voed je marketing automation met informatie uit het Digital Insurance Platform. Hierdoor kan je de klant gedurende de hele levenscyclus bedienen met producten die echt relevant zijn. Dat stelt je in staat om campagnes te draaien voor specifieke doelgroepen. Marketing wordt daardoor datagedreven, persoonlijker en dus effectiever.
Met het Digital Insurance Platform kan je makkelijker en sneller je marketing campagnes uitvoeren, waardoor je tegelijkertijd de time-to-market verlaagt voor nieuwe en innovatieve proposities.
Op basis van marketingdashboards krijg je inzicht in open rates, click rates en conversies. Daarnaast kan je zien welke campagne voor welk segment effectief is en welke je moet verbeteren.
Op basis van al je vrij beschikbare data kan je makkelijker en sneller marketing campagnes uitvoeren, waardoor je tegelijkertijd de time-to-market verlaagt voor nieuwe en innovatieve proposities.
Maak product- en prijscombinaties die gebaseerd zijn op de levensstijl en levensfase van je klant.
Bij CCS hebben ze niet alleen veel kennis van het product, ze kennen ook de markt.