(Junior) Functioneel Applicatie Specialist

Customer Support

Ter uitbreiding en versterking zoekt onze afdeling Customer Support een ambitieuze, enthousiaste en gedreven Functioneel Applicatie Specialist.

In deze rol zorg je ervoor dat onze klanten tevreden zijn en blijven met hun dagelijks gebruik van onze software. Of het nu gaat om een gebruikersvraag, mankement of een wens voor productaanpassing, jij bent er voor de klant.

(Junior) Functioneel Applicatie Specialist

Je hebt de ambitie om door te groeien naar de rol van Support Consultant.

Jouw rol

Goedemorgen! In de ochtend ga je naar de dagelijkse standup. Je bespreekt of er grote issues zijn en je vertelt waar je vandaag mee aan de slag gaat en of je hulp nodig hebt. Een collega is bezig met een vraagstuk waar hij niet helemaal uitkomt, jullie spreken af er na de standup even samen naar te kijken.

Vervolgens ga je aan de slag met de tickets die klanten melden. Je zorgt ervoor dat het probleem zo goed mogelijk in kaart gebracht wordt. Dat doe je onder andere door het handboek te bekijken, de klant te bellen en het issue te reproduceren. Dat is niet altijd eenvoudig, want wat bij de ene klant wel goed werkt, kan bij een andere klant anders uitpakken, doordat de configuratie anders is. Als blijkt dat er een aanpassing in de code nodig is, draag je het ticket over aan de programmeurs om de code in detail te bekijken.

In de loop van de ochtend komt er een prio 1 melding binnen: er is iets bij een klant omgevallen waardoor ze helemaal geen polissen meer kunnen invoeren. Je noteert snel waar je was gebleven met het issue dat je aan het bekijken was, en neemt het voortouw om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Lunchtijd! Je schuift aan bij collega’s van verschillende afdelingen. Na afloop ga je nog even tafelvoetballen, want je wilt revanche voor gisteren.

Vanmiddag heb je een kick-off van een nieuw onderwerp in een volgende release. Hierbij geef je nog een aantal punten aan waaraan gedacht moet worden om de nieuwe functionaliteit compleet te maken. Vervolgens heb je nog een kort overleg met een collega van de derde lijn om verder te bepalen hoe een ticket opgelost zou kunnen worden.

Wanneer je vandaag naar huis gaat, blijft een aantal collega’s nog even doorwerken. Zij zijn iets later begonnen, zodat onze klanten ons tot 18:00 uur kunnen bereiken. Tot morgen!

Jij

In jou zien we de Functioneel Applicatie Specialist die pas tevreden is met een oplossing als de klant dat ook is. Deze rol is een ideale startersfunctie, wanneer je de wil en ambitie hebt om de verzekeringswereld én onze software te leren doorgronden. Ook wanneer je een aantal jaren werkervaring hebt, vind je in deze rol een heel mooie stap in je carrière. Wij zijn op zoek naar nieuwe collega’s met werkervaring en kwaliteiten op HBO niveau; je kunt zelfstandig werken en je werk zelf organiseren, je bent proactief, denkt mee en durft je ideeën uit te spreken. Heb jij je HBO opleiding niet afgerond, maar heb je wel de capaciteiten, overtuig ons dan met jouw motivatie.

Je hebt de ambitie en potentie om ook bij de klanten op bezoek te willen gaan. Je wilt je opgebouwde specialisme en kennis inzetten om namens CCS een uitstekende relatie op te bouwen met 5 tot 10 klanten. Dit is een bijzondere rol binnen support waarvoor je geschiktheid gedurende je werkzaamheden als applicatie specialist pas kan worden vastgesteld. Wanneer je geschiktheid er is kan je worden toegevoegd aan de pool van support consultants. Daarnaast:

  • Denk je vooruit en neem je initiatieven.
  • Ben je communicatief vaardig
  • Ben je stressbestendig. Je staat sterk in je schoenen, kunt goed prioriteiten stellen en kunt goed omgaan met het schakelen tussen werkzaamheden
  • Ben je ambitieus, voor jezelf en voor het team. Je wilt de beste Functioneel Applicatie Specialist worden, zodat je met elkaar ervoor kunt zorgen dat de klant lovend over jullie spreekt.
  • Kun jij jouw ervaring aantonen door middel van een WFT basis, WFT schade, en/of werkervaring op een customer support afdeling, dan is dat een pré.

Wij

Wij zijn CCS, 35 jaar geleden gestart als familiebedrijf en nu een snelgroeiende IT organisatie. Vanuit ons kantoor in Woerden werken wij samen met onze ontwikkelpartners in India en Polen aan innovatieve softwareoplossingen. Wij vinden onszelf niet alleen innovatief, anderen zien dat ook: we wonnen de EFMA Innovation Award voor onze Marketplace.

Wij weten net zoveel van verzekeren als van IT; we zijn ervan overtuigd dat we daarmee onze klanten de beste oplossingen kunnen bieden. Onze doelgroep bestaat uit verzekeraars, volmachten, assurantie makelaars, serviceproviders en het intermediair.

Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die samenwerken in een informele werksfeer. Hard werken vinden we net zo belangrijk als plezier met elkaar maken.  Klantgerichtheid, eigen initiatief en kennisoverdracht zie je in alle teams terug.

Ons aanbod

Jouw nieuwe collega’s houden een plekje voor je vrij op ons kantoor in Woerden. Wij bieden je:

  • Een fulltime functie voor 40 uur per week. 32 uur of 36 uur is bespreekbaar.
  • Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ook al wil je ons natuurlijk niet missen, bij deze functie horen ook 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld
  • Lekker sporten, met of zonder collega’s: CCS heeft een bedrijfsfitnessregeling

Bij ons krijg je de ruimte om sturend en bepalend te zijn in jouw ontwikkeling. Daarbij horen natuurlijk trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Niet alleen op het gebied van werk, maar ook daarnaast bieden we uitdaging, als je dit leuk vindt. Een spelletjesavond, sportieve activiteiten, pokertoernooi en voetbalquiz zijn al meerdere keren georganiseerd. Welke activiteit onderneem jij graag met je collega’s?

Let’s connect

Ben jij net zo enthousiast geworden over CCS als wij? Solliciteer direct! Door onderstaand formulier in te vullen, komt jouw sollicitatie bij ons terecht. Vergeet niet om naast je CV, ook een heldere motivatie toe te voegen.

Voor vragen over de procedure kun je bellen met Valeska Visser, Corporate Recruiter, bereikbaar op telefoonnummer 06-82 32 1425 of mailen naar recruitment@ccs.nl.
Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je contact opnemen met Dwight Dwarka Singh, via 06 30 01 06 28.

Om CCS beter te leren kennen, kun je terecht op onderstaande kanalen. Let’s connect!

CCS Linkedin Instagram Twitter

 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren