(Junior) Support Consultant

Customer Support

Wij zijn CCS, een IT organisatie, we zijn innoverend en continu in beweging. Samen bouwen wij aan ons Digital Insurance Platform. Door onze verscheidenheid aan digitale oplossingen voor de verzekeringsmarkt en onze internationale groeiambitie gaan wij uitbreiden op onze customer support afdeling en zijn we op zoek naar een (junior) support consultant.

(Junior) Support Consultant

Onze afdeling support bestaat uit 10 ambitieuze en enthousiaste supportcollega’s, zij zijn de ruggengraat van onze organisatie. Op deze afdeling komen de eerste vragen en incidentmeldingen binnen van onze klanten ter verbetering van onze digitale oplossingen. Je collega’s zijn o.a. functioneel applicatie specialisten en support consultants.

Jouw rol

In de rol van support consultant, ga je een stapje verder in het support leveren aan onze klanten. Je pakt het support op van de complexere klanten en je pakt daarbij ook de incidenten op die een intensievere aanpak nodig hebben om tot een goede oplossing te komen.

Nadat onze digitale oplossingen bij de klanten zijn uitgerold worden ze binnen de processen verder gefinetuned en jij pakt dit op voor een nog betere werking van onze oplossing voor onze klant. Daarnaast ben jij het contactpersoon voor service en support die door ons wordt geleverd. Je houdt de afgesproken SLA in de gaten of wij daaraan voldoen en of er verbeteringen zijn zodat de klanttevredenheid hoog is.

Jij bent het eerste aanspreekpunt van onze klant; je behandelt complexe incidentmeldingen en beantwoordt een verscheidenheid aan vragen. Het is hierin belangrijk dat je doorvraagt en de problematiek en de impact op het proces van de klant in zijn geheel ziet en in kaart kan brengen. Daarnaast ben je ook het aanspreekpunt voor je interne collega’s over jouw klanten.
In deze functie ga je ook naar onze klanten toe en bespreek je de services zoals in de DAP zijn beschreven. Je plant samen met je klant nieuwe releases, je maakt impactanalyses en begeleid ze tijdens het implementeren van nieuwe releases.

Jij weet als geen ander wat onze digitale oplossing kan doen voor de administratieve processen van de klant en waar nog verbetering en uitbreiding in onze software mogelijk is. Jij bent de ogen en oren van onze organisatie om dit door te geven aan onze commerciële afdeling.

Jij

Je hebt focus op een hoge klanttevredenheid en je bent een ervaren trouble shooter”.
Je hebt de drive om samen met onze klant en je collega’s, de processen en onze digitale oplossingen nog beter te maken en onze dienstverlening te laten excelleren.

Wij verwachten van onze support consultant dat je na je inwerkperiode zelfstandig aan de slag kan, je bent proactief, denkt mee met de klant en je drive voor het oplossen van een incident is groot.
Jij hebt:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 4 jaar relevante ervaring in supportwerkzaamheden
  • (Specialistische) kennis van onze level software
  • Goede kennis van ICT en bedrijfsprocessen
  • WFT basis en WFT Schadeverzekeringen
  • Je bent representatief, positief en pro-actief
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wij

Wij zijn CCS, een innovatieve IT-onderneming in de verzekeringsbranche. Vanuit ons kantoor in Woerden werken wij, samen met onze teams in India en Polen, aan innovatieve softwareoplossingen. Wij vinden onszelf niet alleen innovatief, anderen zien dat ook: we wonnen de EFMA Accenture Innovation Award voor onze Marketplace - onderdeel van het Digital Insurance Platform.

Wij weten net zoveel van verzekeren als van IT; we zijn ervan overtuigd dat we daarmee onze klanten de beste oplossingen kunnen bieden. Onze doelgroep bestaat uit verzekeraars, volmachten, assurantiemakelaars, service providers en het intermediair.

Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die samenwerken in een informele werksfeer. Hard werken vinden we net zo belangrijk als plezier maken met elkaar, daarom zijn er verschillende bedrijfsactiviteiten zoals een voetbalquiz, tennis, bierproeverijen en pokeravonden.

Ons aanbod

Ons kantoor is in Woerden, onze klanten bevinden zich in heel Nederland en we zijn verder
aan het uitbreiden naar andere landen.
Wij bieden je:

  • Een fulltime functie voor 40 uur per week
  • Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Ook al wil je ons natuurlijk niet missen, bij deze functie horen ook 25 vakantiedagen
    en 8,33% vakantiegeld
  • Lekker sporten, met of zonder collega’s: CCS heeft een bedrijfsfitnessregeling
  • Collectieve verzekeringen
  • Laptop + telefoon
  • Lease auto

Bij ons krijg je de ruimte om sturend en bepalend te zijn in jouw ontwikkeling. Daarbij horen natuurlijk:

  • Trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Mogelijkheid om met ons internationaal mee te groeien.

Let’s connect

Ben jij net zo enthousiast geworden over CCS als wij? Neem contact met ons op! Jouw CV en motivatie ontvangen we graag op recruitment@ccs.nl.

Voor vragen over de procedure of de functie kun je bellen met Valeska Visser, recruiter, op 06-82 32 1425 of mailen naar bovenstaand e-mailadres.

Om CCS beter te leren kennen, kun je terecht op onderstaande kanalen. Let’s connect!

CCS Linkedin Instagram Twitter

 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren