Support Consultant

Customer Support

We hebben jou nodig om samen met ons het Digital Insurance Platform van de toekomst verder uit te bouwen. We helpen verzekeraars mee te spelen in de top van de digitale verzekeringsmarkt en hen de stap te laten maken naar embedded en realtime connected verzekeren. Alleen met slimme en energieke collega’s bereiken we dat doel! Ben je klaar voor een nieuw avontuur? Ben je klaar voor een nieuw avontuur? Onze Customer Support afdeling breidt uit. Word jij onze nieuwe Support Consultant?

Jouw missie als Support Consultant

Om op lange termijn relevant te blijven, moeten verzekeraars een excellente klantervaring bieden, hun data optimaal benutten en nieuwe technologieën en diensten omarmen. Dankzij ons track record van 35 jaar bergijpen wij deze uitdagingen en weten we hoe we deze aan kunnen gaan. Daarom vertrouwen meer dan 2.000 verzekeraars en intermediairs op onze expertise en softwareoplossingen.

Nu is de tijd om te versnellen en jij bent degene die ons naar een hoger niveau tilt. Als Support Consultant kom je te werken binnen een dynamische omgeving met een enthousiast en professioneel team van 12 collega’s.

In deze rol  ga je een stapje verder in het leveren van support aan onze klanten. Voor de complexere klanten pak jij het IT-support op en je pakt daarbij ook de incidenten op die een intensievere aanpak nodig hebben om tot een goede oplossing te komen.

Werken bij CCS 1

Jouw rol

Onze Customer Support afdeling verwacht dat jij een duidelijke visie hebt over jouw service naar klanten toe en hoe je de relatie verder uitbouwt. We verwachten dat je ons uitdaagt en met nieuwe inzichten komt. Eigen initiatief wordt enorm gewaardeerd, maar wat we nog belangrijker vinden is dat je denkt in mogelijkheden. Wat kan vandaag en waar moeten we morgen naar toe. Dankzij jou zijn we in staat om de juiste service te leveren aan onze klanten.

Wat je als Support Consultant gaat doen:

  • Jij bent de schakel tussen CCS en de klant. Je behandelt complexe incidentmeldingen en beantwoordt een verscheidenheid aan vragen. Het is hierin belangrijk dat je doorvraagt en de problematiek en de impact op het proces van de klant in zijn geheel ziet en in kaart kan brengen. Daarnaast ben je ook het aanspreekpunt voor je interne collega’s over jouw klanten.
  • Nadat onze digitale oplossingen bij de klanten zijn uitgerold, worden ze binnen de processen verder gefinetuned. Jij pakt dit op voor een nog betere werking van onze oplossing. Daarnaast ben je de contactpersoon voor service en support. Je houdt de afgesproken SLA in de gaten en herkent verbeterpunten ten behoeve van onze klanttevredenheid.
  • In deze functie bezoek je periodiek onze klanten om de operationele zaken en onze services, zoals beschreven in de DAP, te bespreken. Je plant samen met je klant nieuwe releases, je maakt impactanalyses en begeleidt de klant tijdens het implementeren van nieuwe releases.
  • Jij weet als geen ander hoe onze software kan bijdragen aan de backofficeprocessen van onze klanten en waar nog verbetering en uitbreiding in onze software mogelijk is. Jij bent de ogen en oren van onze organisatie om kansen door te geven aan onze commerciële afdeling.
  • In deze rol zorg je ervoor dat onze klanten tevreden zijn en blijven in het dagelijks gebruik van onze software. Of het nu gaat om een gebruikersvraag, mankement of een wens voor productaanpassing, jij bent er voor de klant!

Onze ideale collega

Jij hebt een gezonde mate van ondernemerschap, bent daadkrachtig en sterk analytisch onderlegd. Je houdt ervan om samen uitdagingen aan te gaan en samen resultaten te behalen.

Je bent klantgericht en je kan goed luisteren en doorvragen zodat het duidelijk is waar wij de klant mee kunnen helpen. Jij vindt het een uitdaging om een probleem in het systeem op te lossen waarmee jij je klant verder kan helpen.

Het volgende vinden we voor een Support Consultant ook belangrijk:

  • Afgeronde hbo-opleiding op het gebied van bedrijfskunde of IT;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het leveren van IT-support;
  • Kennis van onze Level software is van groot belang in deze functie. Heb je dit niet? Dan is kennis van verzekeringsprocessen een vereiste;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • WFT Basis, Schade, Inkomen is een pre;

De Support Consultant bieden wij

Een interessante en uitdagende positie in een innovatieve en uitdagende omgeving, waarin je sturend en bepalend kunt zijn. Dit in een team met leuke collega’s!

Verder bieden wij naast het salaris:

  • Winstafhankelijke prestatiebeloning;
  • Lekker sporten, met of zonder collega’s: CCS heeft een bedrijfsfitnessregeling;
  • Collectieve verzekeringen;
  • Pensioenregeling;
  • Training en ontwikkelingsmogelijkheden zowel extern als intern met onze CCS Academy.
Ons kantoor is in Woerden, onze klanten bevinden zich in heel Nederland en we zijn aan het uitbreiden naar andere landen. Door de coronapandemie werken wij met al onze medewerkers grotendeels vanuit huis.

Werken bij vacatures

Wij zijn CCS

Een internationale en snelgroeiende organisatie. Vanuit het hoofdkantoor in Woerden zijn we in staat klanten in heel Europa te bedienen met ons Digital Insurance Platform. Bij ons werken getalenteerde mensen die worden gedreven door passie en focus. Wij doen er alles aan om verzekeraars mee te laten spelen in de top van digitaal verzekeren en hen de stap te laten maken naar realtime connected verzekeren.

We zorgen voor elkaar, voor onze producten en voor onze klanten. We ontwikkelen nieuwe ideeën en vieren graag samen het succes. We dagen elkaar uit, stimuleren eigen initiatief maar alleen met elkaar bereiken we ons doel: ‘de beste worden in wat we doen.’ Hard werken in een informele werksfeer vinden we net zo belangrijk als met elkaar plezier maken.

Let’s connect!

Ben jij enthousiast geworden over de functie en CCS? Neem contact met ons op!

Jouw CV en motivatie ontvangen we graag op recruitment@ccs.nl of via onderstaand formulier. Voor vragen over de procedure kun je bellen met Valeska Visser op 06 - 82 32 14 25 of mailen naar bovenstaand e-mailadres.

CCS Linkedin Instagram Twitter

 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren