Ontdek verborgen kansen en verhoog de winstgevendheid. 'Predictive analytics' van het Digital Insurance Platform helpt jou om specifieke en gepersonaliseerde producten en prijzen aan te bieden, maar ook om je klantenservice persoonlijker te maken.
Identificeer door middel van 'Predictive analytics' welke klanten unieke aandacht nodig hebben. Ontdek bijvoorbeeld welke klanten mogelijk productaanpassingen nodig hebben of waar cross- of upsell mogelijkheden zijn. Verbeter de winstgevendheid en de klanttevredenheid met 'Predictive analytics'.
Krijg inzicht in wat een klant waard is. Niet op basis van een eenmalige transactie, maar op basis van de totale 'levensduur' van de klant. Door de customer lifetime value te berekenen, weet je hoeveel tijd en geld je moet steken in acquisitie en heb je een eenduidige KPI om beter op klantbehoud te sturen.
Met 'Predictive analytics' ben je de klant altijd een stap voor. Je weet met wie je contact moet opnemen en je bent daardoor in staat de customer lifetime value te verbeteren. Zonder 'Predictive analytics' loop je belangrijke klantsignalen mis.
Op basis van data weet je welke polis of dekking je op welk moment moet aanbieden, zodat je klant goed wordt bediend.
Ontdek bijvoorbeeld welke klanten mogelijk productaanpassingen nodig hebben of waar cross- of upsell mogelijkheden zijn.
Krijg de mogelijkheid om de klant een stap voor te zijn, waardoor ontevredenheid wordt voorkomen.
Bij CCS hebben ze niet alleen veel kennis van het product, ze kennen ook de markt.