Anac BackOffice kiest voor Marketplace van CCS

Insight, Nieuws

Woerden – 16 december 2019

Anac BackOffice is sinds 1 december jl. live met Marketplace van CCS. Via Marketplace verwerkt Anac BackOffice de prolongatie voor onderdelen van haar dienstverlening volledig digitaal met de partneroplossing van Postex.

Met het Postex communicatieplatform kan communicatie richting eindklanten én aangesloten adviseurs worden gedigitaliseerd. Doordat Postex als STP proces is ingeregeld verloopt het prolongatieproces efficiënter en is de backoffice nog beter geautomatiseerd.

“Marketplace stelt ons in staat om sneller onze dienstverlening te innoveren en onze processen te optimaliseren, zoals nu het prolongatieproces.” zegt Patrick Sanders, Manager Volmacht van Anac BackOffice.

“Marketplace is het integratieplatform waarmee een open ecosysteem van Insurtechs ontsloten wordt naar onze klanten. Innovatieve toepassingen en diensten van onze partners kunnen via Marketplace worden geselecteerd en afgenomen.” zegt Paul Wolda, Head of Productmanagement en verantwoordelijk voor partnerships binnen CCS.

Over Anac BackOffice

Anac BackOffice is een innovatief volmachtbedrijf in Eindhoven, opgericht in de jaren ’70 als Algemene Nederlandse Automobilisten Club. Anac BackOffice heeft samenwerkingen met meer dan 50 verzekeraars en hypotheekverstrekkers en is specialist op het gebied van motorrijtuigen. Het bedrijf maakt deel uit van a.s.r. Distributiebedrijven maar is volledig onafhankelijk in haar advisering. www.anac.nl/

Over CCS

CCS, opgericht in 1983, is leverancier van IT-oplossingen voor de verzekeringsbranche. Het portfolio van CCS bestaat uit de backoffice-oplossing Level, smart midoffice-oplossing Roundcube en het integratieplatform Marketplace waarmee een ecosysteem van partners ontsloten wordt. CCS verzorgt zowel de gehele implementatie, conversie, opleiding en hosting als aanvullende dienstverlening. www.ccs.nl