Woongarant Volmacht verhoogt klanttevredenheid met Destiny telefonie-oplossing via Marketplace

Insight, Nieuws

Woongarant Volmacht verzorgt de backoffice voor alle Woongarant schadeverzekeringsproducten en doet dit door te investeren in de modernste en meest toekomstgerichte oplossingen. Om hun bereikbaarheid te optimaliseren en hun relaties nog beter van dienst te zijn, heeft Woongarant Volmacht voor de Destiny telefonie-oplossing via Marketplace gekozen. Dankzij de koppeling tussen Marketplace en Destiny verschijnen bij een inkomende oproep direct relevante klant- en polisgegevens in beeld zodat hierop kan worden ingespeeld tijdens het gesprek.

Zo werkt de koppeling tussen Destiny en Marketplace

Dankzij de integratie via Marketplace verloopt het werkproces efficiënter; actuele klantgegevens zoals naam, adres, telefoonnummer en polisgegevens uit Level worden direct getoond op de klantkaart. De klant kan persoonlijker te woord worden gestaan en vragen over de huidige polis kunnen sneller en gemakkelijker beantwoord worden. Hiermee verhoogt Woongarant Volmacht ook haar klanttevredenheid.

“Wij kunnen niet anders zeggen dan dat de integratie heel soepel is verlopen en de koppeling met CCS echt een zeer efficiënte toevoeging is in ons telefoniesysteem. Door de workshop van Destiny weet iedereen goed met het nieuwe systeem om te gaan en benutten wij dit maximaal.” zegt Wendy Kaandorp, Teamleider Schade bij Woongarant Volmacht.

Myrte Postma, Partner Succes Manager bij CCS, is blij met de livegang van Woongarant Volmacht met Destiny. “De in productie name van de telefonie integratie van Destiny door onze relaties laat zien dat Customer Experience een prominente plaats verdient in een veranderend verzekeringslandschap en dat onze relaties dat erkennen.”

Wil je meer weten over Destiny en de toegevoegde waarde voor jouw organisatie? Download dan de factsheet.

Over Woongarant Volmacht

Woongarant Volmacht verzorgt de backoffice voor alle Woongarant Schadeverzekeringsproducten die exclusief via de vestigingen van De Hypotheker worden aangeboden. Iedereen die een Woongarant schadeverzekering heeft afgesloten kan gebruik maken van de Woongarant Schadeservice. Woongarant Volmacht staat 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar om klanten te woord te staan en te helpen bij de afwikkeling van hun schade.

Meer weten over Woongarant Volmacht? Ga naar www.woongarantvolmacht.nl