Finly

Zorg voor excellent advies op afstand met Finly. Met videobellen, het delen van bestanden en het eenvoudig maken van gespreksverslagen verbetert dit platform de klantcommunicatie en richt je de contactprocessen zoals adviesgesprekken efficiënter in.

Werken met Finly

De No-Code CRM oplossing voor advieskantoren

Geef jouw medewerkers de juiste de tools om te excelleren richting jullie klanten. Dit kan met onze best practice oplossingen of door het zelf te configureren in onze no-code CRM applicatie.

Persoonlijker online klantcontact

Finly is dé oplossing voor de perfecte ‘klantcontactreis’. Ofwel het is de oplossing voor voor, tijdens en na het voeren van verkoop- en adviesgesprekken. Finly bestaat, naast de CRM oplossing, uit zes producten en wanneer je ze alle zes afneemt, creëer je een geïntegreerd verkoop- en adviesproces met optimale grip en het beste resultaat.

De voordelen van Finly

Advies op afstand
  • Eenvoudig inzetten van innovatieve communicatiemogelijkheden zoals advies op afstand en interactieve gespreksstructuren.
  • Help de klant wanneer en waar het hem uitkomt.

Realtime data in klantgesprekken
  • Bespaar tijd doordat je direct, tijdens het gesprek, het verslag op basis van een standaard template kan verwerken.
  • Verwerk het gespreksverslag realtime in Level zodat je hiermee direct vergelijkingen en offertes kunt opstellen.

Efficiënter werken
  • Verstuur mailings geautomatiseerd, op basis van de gegevens in Level, voor het efficiënt beheren van portefeuilles.
  • Voldoe makkelijker aan je zorgplicht. Op basis van de gegevens in Level kunnen beheer- en acquisitieprocessen binnen Finly efficiënt verlopen. Vanaf het eerste contact en het advies tot en met de uitwerking.

Collega's uit verschillende teams - CCS
Contact

Vragen over deze partner? We helpen je graag.