Destiny

VoIP-telefonie-integratie

Verhoog je bereikbaarheid en klanttevredenheid met VoIP-telefonie-integratie van Destiny. Destiny levert zakelijke telefonie-oplossingen en is gespecialiseerd in de financiële dienstverlening.

Destiny
  • Voordelen
  • Functionaliteit
  • Kosten

Wat zijn de voordelen van Destiny VoIP-telefonie-integratie?

Verhoog je klanttevredenheid
  • Relevante klantgegevens en relevante polisgegevens verschijnen bij een inkomende oproep direct in beeld, zodat direct kan worden ingespeeld op het gesprek. Dit werkt voor zowel bij primaire telefoonnummers als bij gekoppelde relaties.
  • Bij intern doorverbinden worden de juiste klantgegevens doorgezet naar je collega.
  • Weet wat er speelt bij je klant door belangrijke gespreksnotities te maken, die je bij een volgend gesprek gemakkelijk kunt raadplegen.
Efficiënter en flexibeler werken
  • Tijdwinst en minder fouten als gevolg van het handmatig overnemen van telefoonnummers.
  • Overal werken alsof je op kantoor bent dankzij toegang via internet.
  • Richt noodnummers in zodat je bereikbaarheid buiten kantoortijden goed geregeld is.
  • De mogelijkheid om inkomende telefoongesprekken vanuit meerdere vestigingen centraal aan te nemen.

 

Inzicht in belverkeer en bezettingsgraad
  • Eenvoudig inzien van statistieken over het in- en uitgaande belverkeer ondersteunen een efficiënte bezetting van je medewerkers en een optimale telefonische bereikbaarheid.
  • De beschikbaarheid van tussenpersonen en collega’s is direct zichtbaar. Gesprekken kunnen direct naar de juiste afdeling of medewerker worden doorgeschakeld.

Functionaliteit

  • De klant neemt inkomend belverkeer aan in de applicatie van Destiny. Dankzij de integratie worden actuele klantgegevens zoals naam, adres, telefoonnummer en polisgegevens direct getoond op de klantkaart. De klant kan daardoor warm worden begroet en je kunt vragen over de huidige polis snel en gemakkelijk beantwoorden.
  • Belangrijke gespreksnotities kunnen vanuit de applicatie van Destiny in Level worden gearchiveerd. Je bent hierdoor altijd op de hoogte van de status na een laatste telefoongesprek.

De applicatie van Destiny biedt onder meer de volgende functionaliteiten:

  • Inregelen van wachtrijen.
  • Inregelen van noodnummers.
  • Rapportages op bezettingsgraad.
  • Opnemen van gesprekken.

Wat zijn de kosten?

  • Maandelijkse abonnementskosten.
  • Gesprekskosten.
  • Configuratiekosten.

 

Destiny aanvragen