EMS

STP afhandeling schades

De EMS Claimsengine® is een cloud based oplossing die jouw organisatie in staat stelt om bulkschades STP af te wikkelen, waardoor je meer tijd over houdt voor de uitzonderlijke schades. Je klant meldt zelf de schade, zonder dat je concessies hoeft te doen op kwaliteit en service.

EMS
  • Voordelen
  • Kosten
  • Support

Wat zijn de voordelen?

Customer focus

EMS stelt de eindgebruiker centraal. Het is voor verzekerden gemakkelijker en sneller om hun schade te melden en zij krijgen snel duidelijkheid over de afhandeling van hun claim. De communicatie met de klant was nog nooit zo makkelijk, waardoor de klanttevredenheid groeit en de klant loyaler is aan het bedrijf.

Optimize claims

Schademeldingen kunnen snel en gemakkelijk worden behandeld doordat de vele noodzakelijke controles automatisch worden uitgevoerd. De schadehoogte wordt gevalideerd en vastgesteld. Hierdoor is de afwikkeling van de schade consistent en efficiënt.

Maximize compliancy

De Claimsengine® is transparant over de afhandeling van schademeldingen. De claims worden behandeld aan de hand van de voorwaarden zoals vermeld in de polissen. De klant heeft volledig inzicht in de afhandeling van de claim door meerdere contactmomenten en keuzemogelijkheden.

Software as a service

De Claimsengine® is overal ter wereld toegankelijk. Dat betekent dat de klant 24 uur per dag, zeven dagen per week, gebruik kan maken van het systeem. Het is daarnaast voor de schadebehandelaar mogelijk om de schademelding waar en wanneer dan ook op te pakken, of op een later moment de afhandeling voor te zetten.

Wat zijn de kosten?

  • Per transactie en afhankelijk van volume
  • Eenmalige configuratiekosten

 

Wie kan mij helpen?

Voor support kan rechtstreeks contact worden opgenomen met CCS via het customer portal.

 

EMS aanvragen