Fixico

Autoschadeherstelplatform

Met Fixico laat je schadeherstelkosten significant dalen, verkort je de cyclustijden en verbeter je de klantervaring. Fixico’s schadeherstelplatform kan ieder type autoschade van begin tot eind afhandelen en garandeert de meest optimale hersteloptie.

Alle informatie op een rij

Wil je alles weten over de integratie van Fixico via Marketplace? Download dan hier de factsheet.

Download

Fixico op CCS Marketplace
  • Voordelen
  • Functionaliteit
  • Media
  • Kosten

Wat zijn de voordelen van autoherstelschadeplatform Fixico?

Altijd een oplossing voor de klant

Fixico biedt innovatieve manieren voor verzekeraars (en hun makelaars) om het autoschadeherstelproces voor hun klanten optimaal af te handelen. Of een klant nu volledig gedekt is voor zijn schadeclaim of niet, met Fixico kunnen verzekeraars altijd een helpende hand bieden. 

Volledig digitaal afwikkelen

Bied klanten een soepele en comfortabele herstelervaring door zowel de schade-intake als het plannen van de herstelafspraak volledig digitaal af te wikkelen. Dit geldt voor zowel gedekte als ongedekte schades. Het dashboard en de app zijn volledig in de look-and-feel van je kantoor.

Verlaag herstelkosten

Bespaar op herstelkosten zonder in te leveren op kwaliteit middels de beste oplossing voor elke individuele schade - via realtime tendering of door het intelligent sturen van herstelopdrachten.

Verkort cyclustijden

Vereenvoudig werkwijzen en minimaliseer manuele handelingen voor ieder herstel, van begin tot eind, via een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk online dashboard.

Realtime inzicht

Krijg toegang tot realtime data-inzicht en behoud volledige controle gedurende het gehele herstelproces.

Stuur herstelopdrachten naar geprefereerde schadeherstellers

Het platform is gelinkt aan een hoogwaardig schadeherstelnetwerk en biedt een marktplaats-model; herstelopdrachten worden getenderd of op intelligente wijze naar de best passende of geprefereerde hersteller gestuurd. Wijs herstelopdrachten toe op basis van  eigen specifieke eisen en/of voorwaarden.

Functionaliteit

  • Ongedekte schades kunnen door de klant digitaal worden gemeld via de Fixico Driver’s App.
  • Gedekte schades worden door de klant gemeld bij de schadebehandelaar, die de klant toegang geeft tot het Customer Portal van Fixico waar de schade wordt bevestigd.
  • Het Fixico schadeherstelplatform selecteert de best passende herstellers bij de schade, waarna de klant een schadehersteller selecteert en een afspraak kan inplannen.
  • De schade wordt hersteld en de kosten worden direct doorbelast; aan de verzekeraar in het geval van een gedekte schade en aan de klant in het geval van een ongedekte schade.
  • De klant kan via de app een review achterlaten.
  • Het schadedossier wordt in Level ge-update en gesloten.

Webinar Fixico

Webinar - Fixico via Marketplace

Interview Fixico tijdens am:dag 2019

 

Bekijk de demo van Fixico

 

 

Wat zijn de kosten?

  • Commissie per afgehandelde schade op basis van volume, die wordt doorbelast aan de schadehersteller.
  • Configuratiekosten.

 

Fixico aanvragen