Future of Finance

Klantcontactplatform Finly

Future of Finance laat financieel dienstverleners efficiënter en klantvriendelijker werken door het succesvol implementeren van klantcontactapplicatie Finly.

Finly is het online omni-channel klantcontactplatform van Future of Finance. Met Finly worden klantcontactprocessen geïnnoveerd, geoptimaliseerd en gedigitaliseerd. Het platform bestaat uit 12 modules die gezamenlijk leiden tot een volledige en efficiënte advies- en beheeroplossing. De modules zijn ook separaat af te nemen.

Finly biedt concrete oplossingen voor beheer op schade, zakelijk en particulier, ORV, AOV en hypotheken.

Future of Finance
  • Voordelen
  • Kosten
  • Support
  • Interview Future of Finance

Wat zijn de voordelen?

Real-time data
  • Altijd de juiste data op het juiste moment, waardoor je de klant optimaal kunt bedienen
  • Dubbele invoer van klantdata behoort tot de verleden tijd
  • Output van interactieve gespreksstructuren staan direct in het bronsysteem, waarmee vergelijkingen en offertes kunnen worden opgesteld
Alle informatie bereikbaar vanuit Level
  • Op basis van de gegevens in Level kunnen geautomatiseerde mailings uitgevoerd worden voor het efficiënt beheren van portefeuilles
  • Op basis van de gegevens in Level kunnen beheer- en acquisitieprocessen binnen Finly efficiënt verlopen en voldoen ze aan de eisen van compliance. Vanaf de eerste contacten, het advies tot en met de uitwerking
Advies op afstand
  • Eenvoudig inzetten van innovatieve communicatiemogelijkheden zoals advies op afstand en interactieve gespreksstructuren

Wat zijn de kosten?

  • Maandelijkse kosten per gebruiker per maand voor het gebruik van het Future of Finance platform in combinatie met de Marketplace.
  • Eenmalige implementatiekosten.

Wie kan mij helpen?

Voor support kan rechtstreeks contact worden opgenomen met CCS via het customer portal of per mail naar support@futureof.finance.

Title

Future of Finance ondertiteld_compressed

 

Future of Finance aanvragen