Openclaims

Schadeherstel platform

Openclaims biedt verzekeraars, volmachten en leasemaatschappijen een full service oplossing voor autoschadeherstel. Dit biedt eindklanten een fantastische service in het geval van schade, en zorgt voor een verlaging van process- en herstelkosten. Eén digitale workflow faciliteert het gehele herstelproces en verbindt verzekeringspartijen, schadeherstelbedrijven en eindklanten in een efficient proces.

Openclaims
  • Voordelen
  • Kosten
  • Support

Wat zijn de voordelen?

Topservice voor eindklanten
  • Track-en-trace customer journey.
  • Eenvoudig online schade melden.
  • Service is inclusief halen en brengen van de auto.
Verlaag proces- en herstelkosten
  • Gespecialiseerd herstel zorgt voor hogere efficiëntie.
  • Verhoogd sturingspercentage door optimaal klantproces.
  • Minder onnodige klantcontactmomenten door proactieve statusupdates richting klant.
De beste herstelkwaliteit
  • Hoge specialisatiegraad van herstelbedrijven is de basis voor de beste herstelkwaliteit.
  • Periodieke audits waarborgen en verhogen kwaliteit van herstel.
  • Merkerkend herstel.
Snel van start
  • Eenvoudige technische implementatie via een link naar het Openclaims platform.
  • Naadloze samenwerking met claimsmanagementsystemen.

Wat zijn de kosten?

  • Jaarlijkse abonnementskosten voor het gebruik van het Openclaims platform in combinatie met de Marketplace.
  • Per transactie en afhankelijk van volume.
  • Eenmalige configuratiekosten.

Wie kan mij helpen?

Voor support kan rechtstreeks contact worden opgenomen met CCS via het customer portal.

Openclaims aanvragen