Panas

VoIP-telefoon integratie

Panas levert zakelijke communicatie-oplossingen aan financiële dienstverleners. De oplossingen die zij bieden zijn daardoor van grote meerwaarde. Denk hierbij aan het inregelen van wachtrijen, inregelen van noodnummers, de bezettingsgraad inzichtelijk maken, gesprekken opnemen en het koppelen aan klantdossiers.

Zij weten daarom goed waar je als gebruiker tegen aanloopt. Klantvriendelijkheid, snelheid en inzicht in het gedrag en de wensen van je klanten zijn bij Panas bekend. Alles om je bereikbaarheid zo goed mogelijk in te regelen. Panas is niet voor niets een specialist voor de financiële dienstverleners.

Panas
  • Voordelen
  • Kosten
  • Support
  • Informatie

Wat zijn de voordelen?

Actuele klantgegevens direct in beeld
  • Relevante klantgegevens verschijnen direct in beeld bij een inkomende oproep. Het dossier kan hierdoor ingezien worden om van tevoren in te spelen op het gesprek. Dit werkt bij zowel primaire telefoonnummers als bij gekoppelde relaties.
  • Ook bij het intern doorverbinden worden de juiste klantgegevens doorgezet naar een collega.
Overzicht en statistieken
  • Eenvoudig statistieken over het in- en uitgaande belverkeer in te zien. Belangrijk om de telefonische bezetting te kunnen beheren en managen.
  • Beschikbaarheid van alle collega’s zichtbaar.
Efficiënter en flexibeler werken
  • Met één klik op de knop jouw relaties bellen.
  • Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname telefoonnummers.
  • Overal werken alsof je op kantoor bent. Het enige wat je nodig hebt is toegang tot internet.
  • Buiten de kantoortijden worden noodnummers ingericht zodat je bereikbaarheid goed geregeld is.
  • Bij meerdere vestigingen kan er centraal worden aangenomen.
  • Onderling bellen is gratis en de beschikbaarheid van alle collega’s of aangesloten tussenpersonen is direct zichtbaar.
  • Gesprekken kunnen direct naar een bepaalde afdeling of medewerker worden doorgeschakeld.
Veilig en betrouwbaar
  • De telefonie oplossing wordt geleverd vanuit een goed beveiligde cloud omgeving. Hierdoor heb je toegang tot de meest nieuwe functionaliteiten en behoren risico’s van uitval, updates en onderhoudskosten tot het verleden.

Wat zijn de kosten?

  • Maandelijkse abonnementskosten
  • Gesprekskosten
  • Eenmalige Implementatiekosten

Wie kan mij helpen?

Voor support kan rechtstreeks contact worden opgenomen met CCS via het customer portal.

Benieuwd naar de integratie?

Ben je benieuwd wat Panas voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op via het formulier onderaan de pagina voor al je vragen of download de brochure.

Download brochure

Panas interview ondertiteld

 

Panas informatie aanvragen