Smart Midoffice

Download whitepaper

Verzekeraars weten dat zij, om in de toekomst een relevante rol te blijven spelen, in staat moeten zijn om zich voortdurend snel aan te passen.

Klanten en partners vragen om een onconventionele aanpak, de time-to-market is korter dan ooit en samenwerkingen zijn cruciaal geworden. Het is ook nodig om in die snel veranderende wereld efficiënter te werken om de marges acceptabel te houden. Veel verzekeraars zien zichzelf dan ook in een continu spanningsveld tussen kansen en kosten en tussen willen en kunnen.

 
De verzekeringsindustrie staat dus voor een grote opgave. Want hoe zorg je ervoor dat je met je bestaande processen een excellente en onderscheidende customer experience levert? Hoe zorg je voor een korte time-to-market zodat je direct kunt inspelen op de behoeften van je verzekerden? En hoe transformeer je de data die je hebt naar smart data waarmee je een beter en persoonlijker aanbod doet via verschillende geoptimaliseerde kanalen? Welke strategische partners heb je nodig in je ‘ecosysteem’ om het verschil te kunnen maken?
 
Lees hier de volledige Smart Midoffice whitepaper.

 

Download whitepaper