Klaar voor de toekomst

Waarom CCS
Klaar voor de toekomst

Om op lange termijn relevant te blijven, moeten verzekeraars een excellente klantervaring bieden door hun data optimaal te benutten en nieuwe technologieën en diensten te omarmen. Daarom ontwikkelen wij slimme software. Van backofficesoftware tot een geavanceerd digitaal platform en een partner ecosysteem. Zo zorgen we ervoor dat jij klaar bent voor de toekomst. 

De klant centraal

Macro trends wereldwijd

Een superieure klantervaring is essentieel in de toekomst van het verzekeren.  Het begrijpen van de wensen van de klanten maar ook het anticiperen op veranderende behoeften van de klant is belangrijk om een lange termijn relatie op te bouwen.

Een omnichannel benadering is daarbij niet weg te denken. De winnaars in de verzekeringsmarkt van morgen zijn diegenen die naast excellente persoonlijke service ook een ultieme mobiele en online interactie bieden. Dit alles door gebruik te maken van digitale ecosysteem platformen.

Binnen de verzekeringsmarkt gaat het om risico management. De cloud en verzekeringsspecifieke digitale platformen zijn een mooi voorbeeld hoe vanuit techniek en innovatie het mogelijk wordt om open, schaalbaar en flexibel relevante oplossingen te bieden.

Een sensorgedreven economie is nu echt in een stroomversnelling gekomen in ons dagelijks leven. Of dit nu thuis, in de auto of op kantoor is.  Zo is de sensorgedreven auto nu in 2018 werkelijkheid geworden. De vele sensoren leveren grote hoeveelheden data. Deze data over gebruik, gedrag, locatie en demografische factoren worden omgezet naar smart en fast data. Door deze data op de juiste manier in te zetten in de verzekeringsmarkt kan je echt het verschil maken en sluit je aan bij de klant van de toekomst.

Focus in de verzekeringsbranche

Customer Experience Management

De beleving van de klant is essentieel. Met de CCS software bied je je klanten een omnichannel benadering. Een klantvriendelijke frontoffice, een App of het melden van schade met een klik op de knop.

Dynamic en Smart Pricing & Data

Er is steeds meer data beschikbaar. Hoe gebruik je deze data? En hoe zet je deze data in? Bijvoorbeeld door een aanbieding die past bij de klant, denk aan een specifiek product of een dynamische prijs.

Verrijken van het Ecosysteem

Jouw ecosysteem kan je eenvoudig verrijken door middel van Straight Through Processing(STP). Een stabiele backoffice in combinatie met de flexibiliteit van verschillende partners en insurtechs biedt de mogelijkheid om jouw klanten optimaal te bedienen. 

Realtime Connected Insurance

Dankzij Internet of Things haal je realtime data op uit verschillende devices. Deze data kan je verwerken en integreren in al jouw systemen. Zo heb je altijd de juiste data bij de hand. Het verwerken van alle data brengt verschillende mogelijkheden met zich mee. Door de informatie vanuit deze data op de juiste manier in te zetten in de verzekeringsmarkt sluit je aan bij de klant van de toekomst.