Uniforme Inrichting Volmachtketen | Marketplace update & webinars | Nieuwe blog | Plan je upgrade naar Level 14.1 Marketplace
NIEUWSBRIEF SEPTEMBER 2020 Uniforme inrichting volmachtketen | Marketplace update & webinars | Nieuw blog |
Plan je upgrade naar Level 14.1 Marketplace
Met Level 14.1 kan jij starten met Uniforme Inrichting Volmachtketen
De grote diversiteit in inrichtingen van volmachtadministraties heeft grote impact op zowel de datakwaliteit als de IT-kosten binnen de volmachtketen. Stichting Uniforme Inrichting Volmachtketen (SUIV) heeft met haar programma als doel dat per volmachtproduct van een verzekeraar bij alle betrokken volmachten het product op dezelfde wijze is ingericht. Dat levert veel meer transparantie en inzicht op binnen de keten. Met Level 14.1 ben jij klaar om te starten met het omzetten van je portefeuille naar de uniforme inrichting volgens de richtlijnen van SUIV. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met Emiel Ribbens.
CCS Summit 2021 – Open Insurance
Staat 9 februari 2021 al geblokt in de agenda voor de CCS Summit?
Open Insurance blijft het thema van deze dag. Slimmer innoveren door data vrij te maken. Hou onze site in de gaten voor het programma en bekijk hier vast welke partners je kan ontmoeten op het partnerplein. Je kan je nu al aanmelden via onderstaande knop.
Nieuwe partneroplossingen in het Marketplace AppCenter
De afgelopen periode zijn een aantal nieuwe en innovatieve partners aangesloten op Marketplace.
Wil jij ook meer tijd overhouden voor een kwalitatief offerte- en aanvraagtraject? Dat kan door gebruik te maken van de vergelijkingssoftware van My TP. Met My TP biedt je je klant snel en eenvoudig het best passende advies op het gebied van particuliere schadeverzekeringen. Wil jij weten hoe je tijd bespaart?
Wil jij ook dat de algehele doorlooptijd van een dossier afneemt en de risico’s van foutieve handmatige invoer beperken? Met het Robotic Process Automation Platform van DDi automatiseer je herhalend en administratief werk zodat je je kan focussen op belangrijke werkzaamheden.
Bekijk de nieuwste partneroplossingen en ontdek de voordelen op het Marketplace AppCenter.
Donderdag 2 juli jl. vond het tweede Marketplace webinar plaats. Door middel van deze webinars brengen we de kracht van de combinatie van de oplossingen van onze partners met Marketplace extra onder de aandacht. Deze keer hebben we laten zien hoe je klantcommunicatie snel en efficiënt digitaliseert met Postex. Heb je het webinar gemist? Geen probleem! Je kunt deze hier terug kijken.
Tijdens het laatste Marketplace webinar was het de beurt aan Assurantie Apps en kon je zien hoe jouw eindklanten met een eigen app van jouw kantoor altijd en overal toegang hebben tot hun klantmap en veelgestelde vragen kunnen raadplegen. Wil je dit ook zien? Kijk dan hier het webinar terug.
Er staat weer een nieuw webinar op de agenda! Donderdag 29 oktober om 09:30 uur laten we de voordelen van het digitale platform voor autoschadeherstel van Fixico via Marketplace zien. Ook benieuwd hoe je je schadeherstelkosten significant kan laten dalen? Meld je dan nu vast aan!
Digitaal volwassen worden; van interne optimalisatie naar een geavanceerd ecosysteem
De digitale transformatie is een uitdaging in de verzekeringsbranche, waar veranderingen moeten plaatsvinden zonder de dagelijkse werkzaamheden in de weg te zitten. Maar er is goed nieuws: verzekeraars worden digitaal steeds volwassener. Lees meer in ons blog.
De helft van onze klanten is al over naar de nieuwste release; Level 14.1 Marketplace. Deze wordt standaard geleverd met Marketplace, ons open ecosysteem met toegang tot de beste apps via ons Marketplace AppCenter en dat zorgt voor nieuwe mogelijkheden om versneld te innoveren en te digitaliseren!
Heb je deze release nog niet ingepland? Neem dan snel contact op met onze Client Services afdeling.
Beveiligingsrisico’s maken dat alle bestaande Digitale Paspoorten op korte termijn moeten worden ingeruild voor een nieuwe, veiliger variant.Standaardisatie-instituut SIVI meldt dat de deadline voor het omzetten van het oude Digitaal Paspoort is opgeschoven naar 10 oktober 2020. Lees hier welke stappen je moet doorlopen om ervoor te zorgen dat de digitale poststroom goed blijft werken.
Om jouw melding goed en spoedig in behandeling te kunnen nemen, is het van belang dat de melding zo compleet mogelijk wordt aangeleverd. Lees hier de tips om je melding zo compleet mogelijk aan te leveren.