Level + Marketplace highlights release 14.1 | Marketplace webinars | Nieuw Blog | CCS Summit op 9 februari 2021
NIEUWSBRIEF JUNI 2020 Level + Marketplace highlights release 14.1 | Marketplace webinars | Nieuw blog
CCS Summit op 9 februari 2021
Level + Marketplace, een krachtige combinatie
Begin juli wordt Level release 14.1 opgeleverd, de meest geavanceerde en veilige versie van Level tot nu toe! En Level wordt vanaf dat moment standaard geleverd met Marketplace. Met Marketplace bieden wij een open ecosysteem met toegang tot de beste apps via ons AppCenter en toegang tot onze nieuwste APIs via de Developer Portal om eigen partneroplossingen te (laten) integreren. En dat zorgt voor nieuwe mogelijkheden zoals:
Het verbeteren van de klantervaring; door het makkelijk inzetten van slimme apps zoals de telefonie-integratie van Panas of een eigen mobiele app van Assurantie Apps.
Een efficiëntere bedrijfsvoering; zet makkelijk slimme apps in om efficiënter te werken zoals het digitaliseren van communicatie met Postex, de front-office van Bugs Business of bijvoorbeeld de automatisering van schadeafhandeling met EMS.
Level + Marketplace levert een krachtige combinatie op met vele mogelijkheden om versneld te innoveren en te digitaliseren. Lees hier meer over de nieuwe functionaliteiten en uitbreidingen.
Ondanks de positieve ontwikkelingen met betrekking tot de uitbraak van het coronavirus, vinden wij het nog te vroeg om in september een Summit te organiseren. Daarom verschuiven we deze naar volgend jaar. Driemaal is scheepsrecht zullen we maar zeggen! Noteer 9 februari 2021 vast in je agenda en hou onze site in de gaten voor het programma en de laatste ontwikkelingen. Aanmelden kan nu al via onderstaande knop.
Donderdag 28 mei jl. vond het eerste Marketplace webinar plaats. Door middel van deze webinars brengen we de kracht van de combinatie van de oplossingen van onze partners met Marketplace extra onder de aandacht. Fehed Asee, Business Development Manager bij Panas en Myrte Postma, partner Manager bij CCS, hebben de toegevoegde waarde van de telefonie-integratie van Panas via Marketplace toegelicht. Heb je het webinar gemist? Geen probleem! Je kunt deze hier terug kijken.
Mis het volgende webinar niet! Donderdag 2 juli a.s. om 9.30 uur staat het tweede webinar op de agenda. Leer alles over de functionaliteit die het Postex communicatieplatform te bieden heeft en hoe je klantcommunicatie volledig kunt digitaliseren. Nog niet aangemeld? Doe dat dan snel, het kan nog net.
Trots zijn wij op Oodit, onze nieuwste partner die op basis de self service mogelijkheden van ons Developer Portal de integratie met Marketplace snel en efficiënt heeft kunnen realiseren. Het Risicomanagement Platform van Oodit stelt organisaties in staat om hun risicomanagement effectiever en efficiënter naar een hoger plan brengen. Lees meer over Oodit op ons AppCenter.
Programma Uniforme Inrichting Volmachtketen
In samenwerking met het Programma Uniforme Inrichting Volmachtketen en een aantal pilotkantoren heeft CCS functionaliteit ontwikkelt waarmee klanten kunnen voldoen aan de doelstelling van het uniformeringsprogramma. De software werd gefaseerd aan de pilotkantoren (VKG, Summa en One Underwriting) opgeleverd voor testdoeleinden. Hiermee zijn goede resultaten geboekt. Volgens planning wordt de nieuwe release begin juli opgeleverd, waarna onze volmachtkantoren kunnen starten met de omzetting van hun portefeuilles. Voor vragen hierover kan je terecht bij Emiel Ribbens, product manager.
CCS in am:magazine
"Versneld innoveren en digitaliseren, juist nu.”
Lees het hele interview met Max Speur en Jochem Davids in am:magazine. Over de noodzaak voor verzekeraars en het intermediair om te digitaliseren en de krachtige combinatie van Level + Marketplace.
Tot voor kort was men sceptisch over platforms. Tegenwoordig blijkt dat bedrijven met digitale platformen de beste uitgangspositie hebben voor een duurzame toekomst. Lees hierover meer in ons blog.
Nieuws van CCS Client Services
Foutmelding bij thuiswerken
Als je vanuit huis werkt met Level, dan is het mogelijk dat je een foutmelding krijgt. Dit kan gebeuren als je op een kleiner formaat laptop en dus ook scherm werkt dan gebruikelijk. Lees hier wat je in dat geval het beste kan doen. Dit kan je ook terugvinden op ons customer portal maar dan moet je wel even inloggen.