CCS Master in Openness | Jack van der Velde nieuwe CEO | Ontmoet CCS op AMdag | Webinar met Celent | Marketplace factsheets | Nieuw eBook | Nieuws van Client Services
Header email 2

NIEUWSBRIEF NOVEMBER 2021
CCS Master in Openness | Jack van der Velde nieuwe CEO | Ontmoet CCS op AMdag 

Webinar met Celent | Marketplace factsheets | Nieuw eBook | Nieuws van Client Services

CCS Master in Openness

Open Insurance blijft de game changer in verzekeringen. De INNOPAY Open Insurance Monitor houdt bij hoe het wereldwijde Open Insurance landschap evolueert. Wij zijn trots dat CCS in de nieuwste Monitor in de rechterbovenhoek is geplaatst als Master in Openness!

CCS master in openness-1
Lees meer

Jack van der Velde is onze nieuwe CEO

Jack CEO CCS

Per 1 november is Jack van der Velde de nieuwe CEO van CCS. Hij komt van Wolters Kluwers en heeft ruim 25 jaar managementervaring bij diverse technologiebedrijven. Jack heeft een continue drive om bedrijven te verbeteren, met een focus op het maximaliseren van de waarde voor klanten. 

 

“In mijn ogen heeft CCS een geweldige visie, productstrategie en klantenbasis. Daarmee hebben we een unieke positie om de verzekeringsbranche te helpen hun digitale transformatie te versnellen.” 

Lees meer
Ontmoet CCS op AMdag

Ontmoet CCS op AMdag 2021

Inspiration – Innovation – Interaction is het thema van AMdag 2021. Kom langs op onze stand om inspiratie op te doen over hoe je sneller je dienstverlening kan innoveren door interactie met ons en onze partners.

 

Je kan ons vinden op stand nr 4 en 5. Houd onze site in de gaten voor meer informatie en het aanvragen van een gratis relatiekaart.

Gratis relatiekaart

Webinar met Celent - The rise of the digital insurance middle layer

Het toenemende belang van APIs in de financiële dienstverlening heeft ertoe geleid dat middleware platformen een meer klantgerichte rol zijn gaan spelen.

 

In dit webinar van Celent en CCS wordt specifiek voor de verzekeringsbranche de toegevoegde waarde van zo’n middle layer uitgelegd.

Rise of the digital insurance middle layer
Webinar terugkijken
Hoe houd je klanten tevreden

Hoe houd je klanten blijvend tevreden

Verzekeraars die denken met nieuwe digitale technologie en IT-investeringen de klanttevredenheid met een big bang te verhogen, komen vaak bedrogen uit. Hoe pak je het dan aan als extreme verwachtingen de norm worden?

Lees eBook

Factsheets van onze Marketplace partners

Op ons Marketplace AppCenter vind je het totale aanbod van onze partneroplossingen. Nieuw zijn onze factsheets. Hierin staan alle ins & outs van een partneroplossing op een rij. Hier vind je al onze factsheets.

CCS Fact sheet-1
Alle factsheets

Nieuws van Client Services

RDW Online - per 1 januari 2022 stopt de verwerking van aangeleverde bestanden

Ter verbetering van de actualiteit van het verzekeringsregister gaat de RDW de vastlegging van aanmeldingen, correcties, beëindigingen en verwijderingen van kentekens online vastleggen. Per 1 januari 2022 stopt de verwerking van aangeleverde bestanden en zal de verwerking in het vervolg online plaatsvinden. CCS zal haar software aanpassen naar de nieuwe wijze van berichtverwerking door de RDW. Log in op ons customer portal en lees hier meer over en wat je als klant hiervoor moet doen.

Lees meer

Vervanging Digitaal Paspoort door Bedrijfscertificaat

De verzekeringsbranche gaat afscheid nemen van het gebruik van het Persoonlijke Digitaal Paspoort. Dit paspoort, dat onder andere wordt gebruikt om in te loggen op de portalen van verzekeraars en om met Aplaza te werken, voldoet niet meer aan de huidige beveiligingseisen. Onder regie van SIVI is in de verzekeringsbranche een traject gestart waarin het Digitaal Paspoort wordt vervangen.

 

Om via Aplaza gegevens te kunnen ophalen en automatisch te kunnen verwerken, is het van belang dat vóór 7 januari 2022 een Bedrijfscertificaat is geïnstalleerd in Level. Log in op op ons customer portal en lees hier meer over.

Lees meer

Level + Marketplace release 15.1

Eind juni 2021 is Level + Marketplace release 15.1 opgeleverd met nieuwe functionaliteiten en uitbreidingen op bestaande functionaliteiten. Heb jij deze release nog niet ingepland? Neem dan snel contact op met Releaseupdates@ccs.nl

Releasebeschrijving

Instructievideo’s bij FAQ’s

Ken je onze instructievideo’s al? Voor diverse FAQ’s hebben we instructievideo’s gemaakt om je nog duidelijker en makkelijker uitleg te geven over bepaalde onderwerpen. Deze vind je op ons customer portal onder de knop 'Vraag/FAQ'. Vul bij de zoekfunctie 'instructievideo' in en je krijgt een overzicht van alle instructievideo's. Zoals bijvoorbeeld over*:

 

• Dagboek deblokkeren;
• Opbouw en uitgeven schadenummers;
• DWH full refresh;
• Hoe maak ik een variabel overzicht.

 

*Let op je moet wel ingelogd zijn op ons customer portal.

Microsoft Windows 11 - zonder Internet Explorer

Microsoft Windows 11 is inmiddels beschikbaar. Vanaf deze nieuwe versie is Internet Explorer officieel niet meer beschikbaar. Dit betekent voor de gebruiker dat moet worden overgestapt naar een andere internet browser, zoals Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.

 

CCS adviseert om vroegtijdig over te stappen naar een andere browser, dit in verband met het wennen aan de nieuwe gebruikers interface en nieuwe functionaliteiten van de internet browsers. De standaard internet browser die Microsoft met Windows 11 levert is Edge. Voor de CCS cloud adviseren we Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.

 

De ondersteuning van Internet Explorer op Windows 10 wordt voorlopig nog niet beëindigd, maar verwacht wordt dat Microsoft hiermee in 2022 stopt.

CCS

Vijzelmolenlaan 9
3447 GX Woerden 
NederlandUtrecht 

LinkedIn
Twitter
Instagram

Afmelden nieuwsbrief