Digitale telefonie

Dstny

Altijd bereikbaar zijn op kantoor of onderweg en klanten de service bieden die ze van jou verwachten, dat is essentieel voor jouw bedrijf. Via de interactieve tools voor bedrijfscommunicatie brengt Dstny werknemers en klanten dichter bij elkaar. De tools zijn mobile-first, native in de cloud, eenvoudig te gebruiken en worden continu verbeterd door ons grote team van getalenteerde ontwikkelaars in heel Europa.

werken met dstny

Moeiteloos communiceren en effectief samenwerken

Digitaal en locatie onafhankelijk bellen, werken en informatie delen is de norm. Dstny zorgt ervoor dat het kan zonder concessies aan productiviteit, veiligheid of bereikbaarheid. Elke dag zijn 1.000+ medewerkers in 8 Europese landen aan de slag om dit voor jou mogelijk te maken.

All in platform voor bedrijfscommunicatie

Het aantal communicatiekanalen neemt snel toe: vaste of mobiele telefonie, live chat of videoconferenties. Er wordt meer informatie uitgewisseld met interne teams en klanten dan ooit. Waardoor de uitdaging steeds groter wordt om dit eenvoudig te beheren zonder concessies te hoeven doen in gebruikersgemak, veiligheid, productiviteit of bereikbaarheid.

Dstny heeft daarom een communicatie- en samenwerkingsplatform ontwikkeld dat al deze kanalen samenbrengt. 100% in de cloud. Een stabiele en veilige oplossing die geschikt is voor elke bedrijfsgrootte. Locatie onafhankelijk te gebruiken en toegankelijk vanaf elk apparaat.

De voordelen van Dstny

Verhoog je klanttevredenheid
  • Relevante klantgegevens en relevante polisgegevens verschijnen bij een inkomende oproep direct in beeld, zodat direct kan worden ingespeeld op het gesprek. Dit werkt voor zowel primaire telefoonnummers als gekoppelde relaties.
  • Bij intern doorverbinden worden de juiste klantgegevens doorgezet naar je collega.
  • Weet wat er speelt bij je klant door belangrijke gespreksnotities te maken, die je bij een volgend gesprek gemakkelijk kunt raadplegen.

Efficiënter en flexibeler werken
  • Tijdwinst en minder fouten als gevolg van het handmatig overnemen van telefoonnummers.
  • Overal werken alsof je op kantoor bent dankzij toegang via internet.
  • Richt noodnummers in zodat je bereikbaarheid buiten kantoortijden goed geregeld is.
  • De mogelijkheid om inkomende telefoongesprekken vanuit meerdere vestigingen centraal aan te nemen.

Inzicht in belverkeer en bezettingsgraad
  • Eenvoudig inzien van statistieken over het in- en uitgaande belverkeer ondersteunen een efficiënte bezetting van je medewerkers en een optimale telefonische bereikbaarheid.
  • De beschikbaarheid van tussenpersonen en collega’s is direct zichtbaar. Gesprekken kunnen direct naar de juiste afdeling of medewerker worden doorgeschakeld.

Collega's uit verschillende teams - CCS
Contact

Vragen over deze partner? We helpen je graag.