Wij maken de verzekeringswereld futureproof!
Met ons Digital Insurance Platform maak jij verzekeraars, volmachten, makelaars en tussenpersonen sneller, flexibeler en klantgerichter. Jij zorgt dat alles naadloos samenwerkt; van het digitale klantcontact tot de systemen achter de schermen en de partners in het ecosysteem. Alles werkt samen, zonder gedoe! Jij helpt de sector klaar te stomen voor de toekomst.
Klaar om de digitale revolutie te leiden? Let’s go!🚀

CCS in short
Samen werken aan de toekomst van Insurtech
De verzekeringsindustrie saai? No way! De Insurtech-sector is booming, en CCS staat voorop in deze revolutie. De tijd dat verzekeraars bekend stonden om hun conservatieve aanpak is voorbij. Vandaag de dag zijn ze vroege gebruikers van de nieuwste technologieën, en een echte digitale cultuur is de norm geworden. Bij CCS maken we deel uit van die transformatie. We ontwikkelen niet alleen innovatieve oplossingen, maar bouwen ook aan een werkomgeving waar mensen kunnen groeien, zichzelf kunnen zijn en met plezier samenwerken.

Teamwork makes the dream work 🤝
Samen winnen is leuker dan alleen! Bij CCS draait alles om samenwerking, diversiteit en solidariteit:
- We versterken elkaar met verschillende perspectieven.
- Iedereen kan zichzelf zijn in een inclusieve en veilige omgeving.
- Deel ideeën, luister naar anderen en scoor samen.
- Onze teams zijn divers, dynamisch en altijd gezellig!

Impact met flair 🚀
Creativiteit, aanpassingsvermogen en resultaatgerichtheid staan centraal:
- Inclusiviteit maakt ons sterker.
- Innovatieve ideeën die opvallen én werken.
- Groei door te leren en kansen te pakken. 🌱
- Sta open, wees nieuwsgierig en deel je expertise.
- Focus op wat écht telt: meetbaar succes! 🎯

Jij bent een baas 🏆
Jij hebt de controle over jouw carrière bij CCS:
- Wij houden van verandering (en jij straks ook!)
- Neem eigenaarschap en laat zien wat je kan.
- Pak elke groeikans met beide handen aan.
- Vertrouwen is jouw superpower—wij geloven in jouw groei! 💪
Discover life at CCS


















Frequently Asked Questions
Op welke termijn krijg ik een reactie op mijn sollicitatie?
Onze vuistregel is om binnen 7-dagen contact met je op te nemen over het verdere verloop van jouw sollicitatie. Helaas kan het voorkomen dat we niet in alle gevallen binnen 7-dagen reageren. Voel je daarom vrij om ons een email te sturen en de status op te vragen. Je kan ons bereiken op recruitment@ccs.nl.
Wat kan ik verwachten van de telefonische kennismaking?
In dit gesprek vertellen we je graag meer over CCS, over onze producten en wat wij precies willen bereiken. Ook komen er een aantal praktische zaken door zoals je salarisindicatie, je beschikbaarheid en wanneer je zou willen beginnen. Natuurlijk willen wij ook graag van je weten waarom je bij ons wil werken en wat jij verwacht van de baan. Bovenal, willen wij jou vooral beter leren kennen.
Hoe bereid ik me goed voor op een sollicitatiegesprek?
Een sollicitatiegesprek is altijd spannend. Om je zo goed mogelijk voor te bereiden, is het verstandig om de vacaturetekst nog een keer door te nemen en aan de hand daarvan vragen op te stellen. Neem ook een kijkje op onze product-pagina en onze social-media kanalen om een indruk te krijgen over wie wij zijn, wat wij doen en onze producten. Tot slot laten wij jou altijd weten met wie je een gesprek hebt. Kijk van te voren dus ook even op de LinkedIn-pagina van jouw gesprekspartners zodat je weet met wie je het gesprek aangaat.
Wat is de verhouding tussen thuiswerken en op kantoor?
Daar is geen vast beleid voor, al proberen we dit wel te balanceren. Over het algemeen werk je 50% van je tijd thuis en 50% van je tijd op kantoor. In overleg met je manager/team kan hier vanaf geweken worden. We proberen hierin zo flexibel mogelijk te zijn.
