Jij bent klaar voor de toekomst, met CCS
Meer dan 180 CCS-ers zetten zich dagelijks in voor onze 2000+ klanten.
Om hen te helpen met uitdagingen op het gebied van digitalisering.
We doen dat met teams in Nederland, Polen en India.
Hier gaan wij op aan
Het IT landschap van verzekeraars, distributiecombinaties en beursmakelaars is veel te onoverzichtelijk geworden. Met ons Digital Insurance Platform helpen wij om deze complexiteit te vereenvoudigen en het verzekeringsproces te automatiseren.
Door slimme technologie te ontwikkelen helpen we onze klanten in de verzekeringsindustrie om innovatieve producten en diensten sneller naar de markt te brengen.
Wij helpen jou vooruit
Klanten vertrouwen al sinds 1983 op CCS. Door de jaren heen zijn onze producten en diensten steeds vernieuwd, maar onze betrokkenheid bij klanten is nog even sterk als op de dag dat we begonnen.
Een groot deel van de Nederlandse markt draait haar dagelijkse business op onze software en expertise. En daar zijn we trots op.
Onze geschiedenis in vogelvlucht
Het prille eerste begin van een grote reis
De eerste code van Roundcube wordt geschreven
De Klant Advies Raad wordt opgericht
Capgemini en CCS gaan partnership aan
De verbindende factor
We zijn trots op onze rol als verbinder. En niet alleen door jouw tech stack aan elkaar te koppelen. Wij geloven dat je alleen écht succesvol bent wanneer je een omgeving creëert waarin iedereen zich gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Ongeacht je achtergrond, je identiteit of je overtuiging.
Een inclusieve cultuur leidt tot betere samenwerking, bredere ideeën en duurzame groei. Door elk perspectief te omarmen, vinden we creatievere oplossingen.