Operational excellence

Aplaza

Bespaar tijd en geld door het eenvoudig uitwisselen van documenten met Aplaza; een gemeenschappelijk communicatieplatform voor verzekeraars en intermediairs. Administratieve handelingen worden hiermee tot een minimum beperkt en er ontstaat meer ruimte voor het bieden van kwalitatief hoogwaardig advies en service.

Werken met Aplaza

Aplaza koppelt met softwaresystemen en extranetten

Aplaza koppelt softwaresystemen van adviseurs met de extranetten van verzekeraars en serviceproviders waardoor het dubbel invoeren van gegevens en diverse tijdrovende administratieve handelingen tot het verleden behoren.

Aplaza koppelt softwaresystemen van adviseurs met de extranetten van verzekeraars

Tijd- en kostenbesparing

Met Aplaza bespaar je gemiddeld 1.350 uur per jaar. Dankzij deze aanzienlijke tijdsbesparing kun je je richten op wat echt belangrijk is: je klanten.

Onze dienst biedt gedetailleerde rapportages over je actuele tijdsbesparing en geeft advies voor nog meer efficiëntie. Zo blijf je constant op de hoogte van je winst in tijd en krijg je aanbevelingen om nog efficiënter te werken.

Aplaza verzamelt documenten en berichten van meer dan 40 verzekeraars en serviceproviders. Door deze integratie naadloos te integreren, verhoog je de efficiëntie binnen je organisatie aanzienlijk.

De voordelen van Aplaza

Geen dubbele data-invoer
  • Reduceer administratieve handelingen.
  • Voorkom dubbele data-invoer en de daaraan gerelateerde fouten.
  • Up-to-date klantinformatie.

Optimale klantbeleving
  • Versnelling van de dienstverlening.
  • Ruimte voor kwalitatief hoogwaardig advies en service.
  • De klant centraal.

Veilige digitale communicatie
  • Gegevensuitwisseling via een beveiligd platform en volledig AVG-proof.
  • Minimaliseer communicatie via papier.
  • Minimaliseer datalekken.

Collega's uit verschillende teams - CCS
Contact

Vragen over deze partner? We helpen je graag.