Aplaza
Bespaar tijd en geld door het eenvoudig uitwisselen van documenten met Aplaza; een gemeenschappelijk communicatieplatform voor verzekeraars en intermediairs. Administratieve handelingen worden hiermee tot een minimum beperkt en er ontstaat meer ruimte voor het bieden van kwalitatief hoogwaardig advies en service.

Aplaza koppelt met softwaresystemen en extranetten
Aplaza koppelt softwaresystemen van adviseurs met de extranetten van verzekeraars en serviceproviders waardoor het dubbel invoeren van gegevens en diverse tijdrovende administratieve handelingen tot het verleden behoren.

Tijd- en kostenbesparing
Met Aplaza bespaar je gemiddeld 1.350 uur per jaar. Dankzij deze aanzienlijke tijdsbesparing kun je je richten op wat echt belangrijk is: je klanten.
Onze dienst biedt gedetailleerde rapportages over je actuele tijdsbesparing en geeft advies voor nog meer efficiëntie. Zo blijf je constant op de hoogte van je winst in tijd en krijg je aanbevelingen om nog efficiënter te werken.
Aplaza verzamelt documenten en berichten van meer dan 40 verzekeraars en serviceproviders. Door deze integratie naadloos te integreren, verhoog je de efficiëntie binnen je organisatie aanzienlijk.
De voordelen van Aplaza
