Aplaza

Ketenintegratie

Aplaza biedt verzekeraars en intermediairs toegang tot een gemeenschappelijk platform om documenten, berichten en transacties volledig digitaal met elkaar te kunnen uitwisselen. Administratieve handelingen worden hiermee tot een minimum beperkt en er ontstaat meer ruimte voor het bieden van kwalitatief hoogwaardig advies en service.

Aplaza
  • Voordelen
  • Kosten
  • Support
  • Interview Aplaza

Wat zijn de voordelen?

Gegevensinvoer
  • Reduceer administratieve handelingen
  • Voorkom dubbele data-invoer en de daaraan gerelateerde fouten
  • Vanuit eigen softwarepakket alle klantzaken regelen
  • Up-to-date klantinformatie
Klantbeleving
  • Versnelling van de dienstverlening
  • Ruimte voor kwalitatief hoogwaardig advies en service
  • De klant weer centraal
Tijd- en kostenbesparing
  • Bespaar gemiddeld 5 minuten per digitaal document, 1 minuut per prolongatie-/mutatiebericht en 10 minuten per transactie, bij elkaar gemiddeld 1.000 uur op jaarbasis
  • Periodiek overzicht van tijdsbesparing en tips voor nog meer besparingen
  • Geen investering in een eigen digitale postbus
Veilige digitale communicatie
  • Gegevensuitwisseling is volledig AVG-proof
  • Communicatie via papier wordt overbodig
  • Risico op datalekken geminimaliseerd

Wat zijn de kosten?

  • Per transactie en afhankelijk van volume
  • Eenmalige configuratiekosten

Wie kan mij helpen?

Voor support kan rechtstreeks contact worden opgenomen met CCS via het customer portal.

Aplaza interview final met sub

 

Aplaza aanvragen