Het Postex communicatieplatform biedt de volgende functionaliteiten:
- Met de Postex-integratie wordt alle output uit Level via Marketplace naar het klantcommunicatieplatform van Postex verzonden. Denk daarbij aan polisbladen, nota’s, groene kaarten maar ook boekingsslips, herinneringen en rekening courant.
- Postex segmenteert de communicatie en verzendt deze op basis van de communicatievoorkeur van de eindklant.
- Uitgaande communicatie kan worden voorzien van de huisstijl en het logo van jouw kantoor.
- Berichten en documenten worden gepersonaliseerd verstuurd.
- Herinneringen worden geautomatiseerd verzonden via sms, e-mail of post.
- Dankzij track and trace en bijbehorende rapportages houd je zicht op niet-verstuurde of niet aangekomen berichten en zorg je voor de juiste opvolging. Zo kun je kiezen voor geautomatiseerde bounce-afhandeling.
- Je hebt altijd realtime inzicht in de actuele communicatievoorkeur van de klant.
- Digitale berichten worden altijd afgeleverd op gevalideerde e-mailadressen.
- Bij elk contactmoment worden gegevens gevalideerd en geactualiseerd.
- Nota’s, facturen en betalingsherinneringen kunnen worden voorzien van een iDEAL-betaalverzoek.
- Retourverwerking kan worden geautomatiseerd.
- Documenten kunnen eenvoudig door de eindklant worden ingezien en gedownload op een beveiligde transactiepagina.
- Met de adviseursmodule kunnen documenten met aangesloten adviseurs worden gedeeld. Dit kan zowel voor als na verzending van de stukken. Met behulp van een wachtrijfunctie kunnen adviseurs berichten en documenten controleren op basis van een vier-ogen principe, voordat deze met de eindklant worden gedeeld.