Postex

Geautomatiseerde klantcommunicatie

Het Postex communicatieplatform digitaliseert communicatie richting eindklanten en aangesloten adviseurs. Regel bijvoorbeeld je prolongatieproces STP in en werk efficiënter.

Postex partner CCS
  • Voordelen
  • Functionaliteit
  • Media
  • Kosten

Wat zijn de voordelen van het klantcommunicatieplatform van Postex?

Verhogen van de digitaliseringsgraad
  • Alle uitgaande communicatie, zoals nota’s, herinneringen, polisbladen en groene kaarten, wordt digitaal, snel en op een veilige manier naar de eindklant gestuurd.
  • Informeer op basis van de verzendvoorkeur van de eindklant.
  • Verstuur geautomatiseerd herineringen via sms, email of post.
Verbeter de klanttevredenheid
  • Informeer op basis van de verzendvoorkeur van de eindklant.
  • Meer tijd voor persoonlijk klantcontact door geautomatiseerde communicatieprocessen.
  • Vergroot het betaalgemak voor de klant dankzij het meesturen van digitale betaalmogelijkheden.
Verbeterde rapportage en datakwaliteit
  • Beter inzicht in de status van verzonden berichten en betalingen (track and trace).
  • Realtime inzicht in de communicatievoorkeuren van klanten.
  • Bij elk contactmoment worden gegevens gevalideerd en geactualiseerd. 
Bespaar tijd en kosten
  • Minimaliseer tijd en kosten op het gebied van  printen, frankeren en het gereedmaken van poststukken.
  • Dankzij het betaalgemak verlaag je het uitstaande debiteurensaldo en bespaar je tijd en kosten met het opvolgen van uitstaande nota's.
Makkelijker communiceren met je adviseurs
  • Automatiseer de poststromen richting de aangesloten adviseurs.
  • Verrijk je data en zorg voor een compleet klantbeeld.

Functionaliteit

Het Postex communicatieplatform biedt de volgende functionaliteiten:

  • Met de Postex-integratie wordt alle output uit Level via Marketplace naar het klantcommunicatieplatform van Postex verzonden. Denk daarbij aan polisbladen, nota’s, groene kaarten maar ook boekingsslips, herinneringen en rekening courant.
  • Postex segmenteert de communicatie en verzendt deze op basis van de communicatievoorkeur van de eindklant.
  • Alle uitgaande communicatie kan worden voorzien van de huisstijl en het logo van jouw kantoor.
  • Berichten en documenten worden gepersonaliseerd verstuurd.
  • Herinneringen worden geautomatiseerd verzonden via sms, e-mail of post.
  • Dankzij track and trace en bijbehorende rapportages houd je zicht op niet-verstuurde of niet aangekomen berichten en zorg je voor de juiste opvolging. Zo kun je kiezen voor geautomatiseerde bounce-afhandeling.
  • Je hebt altijd realtime inzicht in de actuele communicatievoorkeur van de klant.
  • Digitale berichten worden altijd afgeleverd op gevalideerde e-mailadressen.
  • Bij elk contactmoment worden gegevens gevalideerd en geactualiseerd.
  • Nota’s, facturen en betalingsherinneringen kunnen worden voorzien van een iDEAL-betaalverzoek.
  • Retourverwerking kan worden geautomatiseerd.
  • Documenten kunnen eenvoudig door de eindklant worden ingezien en gedownload op een beveiligde transactiepagina.
  • Met de adviseursmodule kunnen documenten met aangesloten adviseurs worden gedeeld. Dit kan zowel voor als na verzending van de stukken. Met behulp van een wachtrijfunctie kunnen adviseurs berichten en documenten controleren op de basis van een vier-ogen principe, voordat deze met de eindklant worden gedeeld.

Webinar

Postex webinar v3.0

 

Interview Postex tijdens am:dag 2019

Postex interview

 

Brochure

Download brochure

Wat zijn de kosten?

  • Jaarlijkse abonnementskosten.
  • Transactiekosten afhankelijk van volume.
  • Configuratiekosten.

 

 

Postex aanvragen