In drie stappen naar een oplossing:
Het Digital Insurance Platform integreert elke technologie om data vrij beschikbaar te maken. Data wordt vanuit meerdere systemen vertaald naar één uniforme structuur, gebaseerd op de industriestandaard ACORD. Doordat alle data nu centraal beschikbaar is in één uniform datamodel krijg je inzicht in wat er is vastgelegd in je systemen.
Regisseer de klantreis, van marketing tot acceptatie en claims, vanuit een centraal platform. Op basis van al je vrij beschikbare data weet je meer over jouw klant en kan je deze beter bedienen, zowel online als offline. Je bent daardoor in staat het juiste aanbod en de juiste service te bieden op het juiste moment.
Het Digital Insurance Platform maakt het mogelijk om de stap te maken naar embedded en realtime connected verzekeren. Zo kan je op basis van levensstijl en levensfase klanten identificeren en voor hen het optimale productaanbod of de juiste service bepalen en vervolgens aanbieden.
Bereik je klanten op het juiste moment met relevante producten en diensten. Het Digital Insurance Platform maakt het mogelijk om de stap naar embedded en realtime connected verzekeren te maken.
Doordat je meer over je klant weet, kan je hem beter te woord staan en helpen. Pro-actieve klantbehandeling wordt mogelijk waardoor je de klantervaring zelf kan regisseren.
Regisseer de klantreis, van marketing tot acceptatie en claims, vanuit een centraal platform.
Bij CCS hebben ze niet alleen veel kennis van het product, ze kennen ook de markt.