Blog

Trends en ontwikkelingen in de verzekeringsbranche

Blog

Transformatie Support Services bij CCS

In deze blog verkennen we de transformatie die we bij Support Services hebben doorgemaakt in het afgelopen jaar. Het doel van de transformatie was om onze CCS-klanten beter te bedienen. Hoe we dat hebben bereikt, legt Miranda Treijtel, Manager Support Services, uit in deze blog.

Innovatieve API-Strategieën: De Weg naar Veerkracht in de Verzekeringswereld

Verzekeraars zoeken actief naar mogelijkheden om zich te transformeren tot veilige en gestroomlijnde organisaties, waarin zij risico's beheersbaar kunnen houden te midden van deze complexe uitdagingen.

Prince 2 Agile projectmanagement voor efficiënte oplossingen in een complexe markt

In de zoektocht naar effectievere manieren om projecten te beheren, hebben we ons bij CCS gericht op het ontwikkelen van een nieuwe benadering van projectmanagement.

Transparante Schadevrije Jaren: Een frisse wind in de verzekeringswereld.

In de autoverzekeringswereld is het beheren van schadevrije jaren een complexe uitdaging. Daarom is het tijd voor een nieuw en transparant systeem.

Van ticketfabriek naar partnerschap: Agile Scrum transformeert Functional Managed Services bij CCS

In deze blog verkennen we de transformatie die we hebben doorgemaakt bij Functional Managed Services (FMS). Ontdek hoe we door middel van een Agile Scrum-aanpak zijn getransformeerd van een 'ticketfabriek' naar een meer betrokken partner en wat dit voor jouw organisatie kan betekenen.

Hoe CCS door ISO 27001-certificering haar informatiebeveiliging naar een hoger niveau tilt

Bij CCS begrijpen we hoe belangrijk het is om data van onze klanten te beschermen. We zijn dan ook blij om te melden dat we ISO 27001 gecertificeerd zijn!

Klantverhaal: Van Dessel Insurance Brokers

Level biedt uitgebreide configuratie en innovatie mogelijkheden. Juist om deze reden heeft Van Dessel Insurance Brokers besloten om met Level te starten. Ontdek meer.