DDi

Robotic Process Automation Platform

DDi biedt assurantiekantoren het Robotic Process Automation (RPA) Platform aan, waarvan zogenaamde transactierobots onderdeel uitmaken. Deze robots lezen de data van inkomende documenten uit, op basis waarvan het document geautomatiseerd haar weg vindt in het backoffice systeem. 

Met dit platform heeft DDi de ambitie om herhalend administratief werk steeds verder te automatiseren, zodat mensen zich weer kunnen richten op meer waardevol werk.

Het veelzijdige RPA Platform voegt waarde toe aan het structureren van informatie intensieve werkprocessen. Enkele honderden bedrijven maken al gebruik van het RPA Platform door tientallen miljoenen processen met behulp van robotisering en artificial intelligence (AI) af te handelen.

DDi logo - CCS Connects
  • Voordelen
  • Kosten
  • Support

Wat zijn de voordelen?

Minder werk

Het Robotic Process Automation Platform wordt ingezet op processen die veelvuldig voorkomen en leiden tot dezelfde handelingen. Vaak saai en repeterend werk dat op de backoffice nu door kostbare medewerkers wordt uitgevoerd. Win deze kostbare tijd terug, zodat je mensen zich kunnen concentreren op het advieswerk.

Compliance

Het RPA Platform borgt alle processen. Iedere handeling door mens en machine wordt geregistreerd en vastgelegd. Geef hiermee eenvoudig invulling aan het “normenkader risicobeheersing volmachten” en zorg ervoor dat je altijd je zaakjes op orde hebt.

Altijd up to date

Koppel het platform aan je algemene mailboxen. Alle ontvangen berichten worden direct bij ontvangst opgepakt, inhoudelijk beoordeeld en geclassificeerd. Vervolgens aan het juiste werkproces toegevoegd en onder de aandacht gebracht van de behandelaar. Richt processen in dat betrokkenen automatisch informeert over een status van een casus. Ieder dossier is altijd bij!

Multifunctioneel inzetbaar

Laat provinciale inkomende stukken STP verwerken vanuit verschillende kanalen, zoals mail, post, Aplaza en webportalen.

Wat zijn de kosten?

  • Jaarlijkse abonnementskosten op basis van aantal gebruikers.
  • Eenmalige configuratiekosten.

 

Wie kan mij helpen?

Voor support kan onderstaand formulier worden gebruikt. Je kan ook rechtstreeks contact opnemen met DDi via 088 567 2000.

Ontdek wat DDi voor jou kan betekenen