Fixico

End-to-end schadeherstel platform

Fixico’s end-to-end schadeherstel platform kan ieder type autoschade van begin tot eind afhandelen en garandeert de meest optimale hersteloptie.

Het platform is gelinkt aan een hoogwaardig schadeherstelnetwerk en biedt een marktplaats model; herstellingen worden getenderd of op intelligente wijze gestuurd naar de meest optimale (of geprefereerde) hersteller.

Fleets, leasemaatschappijen en verzekeraars die met Fixico werken zien hun schadeherstelkosten significant dalen, cyclustijden versnellen en de klantervaring voor de berijder verbeteren.

Fixico op CCS Marketplace
  • Voordelen
  • Kosten
  • Support
  • Interview Fixico

Wat zijn de voordelen?

Altijd een werkzame oplossing

Fixico biedt innovatieve manieren voor verzekeraars (en hun makelaars) om het autoschade herstelproces voor hun klanten optimaal af te handelen. Of een klant nu volledig gedekt is voor zijn schadeclaim of niet, met Fixico is nee-verkoop verleden tijd en kunnen verzekeraars altijd een helpende hand bieden.

Verhoog klanttevredenheid

Bied klanten een soepele en comfortabele herstelervaring aan door zowel de schade-intake als het plannen van de herstelafspraak volledig digitaal af te wikkelen. Dit geldt voor zowel klanten met gedekte als ongedekte schades. Volledig in de eigen look-and-feel van je kantoor.

Verlaag herstelkosten

Bespaar op herstelkosten, zonder in te leveren op kwaliteit middels de beste oplossing voor elke individuele schade - via real-time tendering of door het intelligent sturen van herstelopdrachten.

Verkort cyclustijden

Vereenvoudig werkwijzen en minimaliseer manuele handelingen voor ieder herstel van het begin tot het eind, in een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk online dashboard.

Verkrijg real-time inzicht

Krijg toegang tot real-time data inzichten en ervaar volledige controle gedurende het gehele herstelproces.

Stuur herstelopdrachten naar geprefereerde schadeherstellers

Wijs herstelopdrachten toe op basis van  eigen specifieke eisen en/of voorwaarden.

Wat zijn de kosten?

  • Commissie per afgehandelde schade (volume afhankelijk)

Wie kan mij helpen?

Voor support kan rechtstreeks contact worden opgenomen met CCS via het customer portal of via fixico-business.com.

 

 

 

Fixico aanvragen